کوثر تا ته بخونش

سلام .

کوثری توروخدا ب حرفام فک کن

اگه هزارتا اس هم برات بفرستم

بازم حرف خودتو میزنی

 

http://upsara.com/images/ba5v_tumblr-inspiration-friends-are-forever-13.jpg

 

ولی به خدا من اول میخواستم برم ریاضی

میدونی که

همه بچه ها هم میدونستن

ولی نشستم فک کردم

از این و اون پرسیدم

 

 http://upsara.com/images/zj60_tumblr_n8veuz4qih1rw92b1o1_500.jpg

 

کوثری به خدا اون تلاشی که تو ریاضی میکنی

اگه تو تجربی بکنی پزشکی یا همون هدف خودتو که میخوای و میاری به خدا

من به چند دلیل میگم بیا تجربی

 

1-ریاضی خوبه ولی تو مطمئنی اینده خوبی داشته باشه؟!

2- تلاشی که تو ریاضی کنی تو تجربی رتبت بهتر میشه

3-من نمیخوام از هم جدا باشیم

بابا اخه سه سال کم نیس کوثر

بعدشم که دانشگاس از هم جدا میشیم

(اینم بگم ب قول خودت ما تا اخر زندگیمون با همیم)

ولی تو فک نمیکنی اگه بری ریاضی دوستیمون کم رنگ میشه؟

اخه کلاسامون کلا جدا میشه

اونم ســـــــــه سال!!!!!!

ببین کوثر تو بیا تجربی من ضمانت میکنم پزشکی بیاری

خوبه؟

ببین فامیلاتون یه چیزایی گفتن بت میدونم!

ولی ببین

شرایط هر کس با بقیه فرق میکنه

http://axgig.com/images/80778552035335942433.jpg

 

 

اصن دیگه هیچ نگو میای تجربی

روحرفممم حرف نزن

راستی فردا میبنمت

اینم برای تو عزیزم

http://upsara.com/images/zwfo_tumblr.jpg

 

فقط از خوش حالی غش نکنی !

کار دستمون بدی

راستی این چقد شبیه توه کوثری

 

 

خخخخخخ

بیشعورم خودتی!

دیونم خودتی!

خخخخخ

نه عزیزم شوخی کردم بابا فحش نده

دوستت دارم

فردا هم دیر نکنی

مبینمت همون جای قبلی

باز منو نکاری

 

http://upsara.com/images/sxug_7ee11ddd685336a7376801a28330f7f9.jpg

 

اینم منو توهستیم مثلا!!!!

حال کردی عکسو؟

خخخخخ

بابای کوثری

 

دانلود موزیک جدید

 

 

 

میگم بزار اخر شهریور بیا بخونش

یه ای دی اسل بگیر خو

بخدا خودم پولشو میدم خخخخخخ

همش نندازش امروز و فردا

اگه نظرت عوض شه

مدرسه اون موقع رشتتو عوض نمیکننا

از ما گفتن بود

بعدشم حالا که میخوای بری ریاضی

برو روی تک صندلی بشین باشه کوثری؟

به یاد من که هرسال کنار هم مینشستیم

تو برو روی تک صندلی

منم میرم روی تک صندلی

 

 

 

 

 

i love my frind very much

 

 

kosar

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

Zahra
ساعت18:02---22 مرداد 1393
بابا کوثر خانوم عاطفه راست میگه دیگه
ریاضی یه جور رشته ایه که برای پسرا آیندش بهتره نه واسه شما
شما الان ریاضی بخونی میخوای چه کاره شی؟
مهندسیای الان زیاد به درد دخترا نمیخوره
البته اگه علاقه نداری کسی نمیتونه مجبورت کنه
این عاطفه رو هم به زور بردن تجربی ولی دیدی چه قدر راضیه؟
عاطفه بازم سوتی دادیا
اون آخر نوشتی
پاسخ: ایول زری جون! اینو خوب اومدی- سوتی نیس عزیزم همینجوری میگم


anita
ساعت17:39---18 مرداد 1393
اوههههههه
خانوم دندان پزشک میخوان برن رشته ریااااضی.
موفق باشی والا
پاسخ: نه بی جا میکنه بره ریاضی میاااااااد تجربی
مگه نه کوثری؟ اصن خودت بوگو


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 13 مرداد 1393برچسب:, | 6 PM | نويسنده : عاطفه |